Decizii de „noaptea minții” pe ordinea de zi a următoarei ședințe de CL Bacău

Back in business domnilor, după o scurtă pauză binemeritată…

Am aruncat un ochi pe proiectele de pe ordinea de zi din ședința de pe 31.08.2016 orele 10:00, ce se desfășoară la Centrul de Afaceri și Expoziții, și tare m-am minunat.

Update:

Se pare că suma reală alocată pentru studiile de fezabilitate pentru centrul de la Tamaș ar fi 10.000 de lei, iar totalul de 2.500.000 reprezenta de fapt totalul pe obiective investiționale ce cuprindeau mai multe sume.

Formatul (care se pare că e standard, oferit de minister) te induce puțin în eroare, dar am modificat pentru a expune corect sumele respective.

De asemenea, obiectivul de la Tamaș este un obiectiv introdus în proiectul de buget de către vechea administrație, în decembrie 2015.

Nimic încă despre sistemul electronic de rezervare și achitare a locurilor de expunere din târgul de mașini, cel care produce lunar 1 miliard de lei vechi (100.000 lei noi) la bugetul local, deși discuții despre acest aspect au fost și încă sunt, proiect pentru care domnul viceprimar Constantin Scripăț mi-a răspuns ]n scris că „nu sunt fonduri suficiente”, deși e printre puținele obiective care aduc bani în loc să îi cheltuie.

Boon, pentru asta nu sunt bani, dar PAM PAM domnule Scripăț, pentru studii de fezabilitate pentru construirea unui „Centru de agrement și turism” la pădurea Tamași, la aproximativ 20 de km de Bacău, găsim aproximativ 10.000 lei – suma corectă e în chenar albastru.

Pentru sistemul care ar putea preveni evaziunea fiscală și care ar oferi în timp real primăriei situația încasărilor nu avem bani, dar hai să facem un centru de agrement la Tamași zic.

Poftim link pentru convingere totală – pagina 120.

buget 1

Au mai pus si anexele alea invers, ca să ne chinuim să le citim, deși paginile de mai sus sunt tot „landscape”, dar orientate corect. Rușinică măi Mitică….

Nu mai vorbesc de calculatoare noi, licențe și altele ca să vă fac curioși să cautați și voi informații despre cum se cheltuiesc paralele dvs, dar mă mai opresc la pagina 108, unde găsim bani alocați pentru un nou site al Primăriei și pentru un sistem de petiționare online. Păi prieteni, modificarea site-ului actual care este perfect funcțional și care apropo a costat tot aproximativ 10.000 de euro s-ar putea face cu maxim 2000 de euro. E php în mare parte.

BUGET 2

Acestea sunt sume bugetate, așa că așteptăm cu nerăbdare să vedem care vor fi și sumele cheltuite pentru echipamentele sau serviciile cuprinse în proiectul de hotărâre.

Cu bine prieteni,

935198_10152664549408625_555446416_n

Dorin Chirilescu

1 comment
  • Dan
    26 august 2016 at 14:27

    Mai bine te-ai uita ce ieftina este o licenta de office. Sau cum sunt 50 de licente si calculatoare mai putine. Adica clar ca sunt fara licente acum.

    Cat despre site, parerea mea este ca poate fi imbunatatit cu mult, mai ales legat de hotarari si urbanism.

    De ce un site facut in PHP nu poate costa mai mult de 2000 de euro ? Fara a fi WordPress sau orice alta platforma free te bagi sa il faci in PHP cu 2000 ? Hai sa vedem Caietul de Sarcini si vedem pe urma. Cine stie ce cerinte sunt daca ei au estimat o asemenea valoare.

    Reply

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.