UPDATE: Încă un pas pentru modernizarea Oborului (VIDEO)

Am participat la o nouă discuţie în sediul Primăriei, legată de propunerile noastre pentru Oborul Şerbăneşti.

De ce mă tot agit cu Oborul?

Pentru că e cel mai important obiectiv de acest gen din zona Moldovei, care deserveşte aproximativ 4000 de băcăuani săptămânal şi ADUCE aproximativ 1 MILIARD DE LEI VECHI PE LUNĂ LA BUGETUL LOCAL. (aprox. 100.000 lei)

Adică produce bani publici, nu doar consumă.

La discuţii au participat: Viceprimarul Radu Ababei, Viceprimarul Ilie Bârzu, Directorul Pieţelor Vasile Busuioc, Relu Mardare şi Benone Tocilă din partea Poliţiei Locale, Secretarul Nicolae Ovidiu Popovici şi senatorul Dragoş Luchian pe care l-am invitat personal pentru a observa şi dumnealui cum suntem duşi cu vorba de o lună şi ceva pe motivaţii diverse că nu sunt fonduri,  resurse etc în timp ce administraţia locală condusă de colegii săi de partid, alocă 27.000 de lei pentru un eveniment dedicat unor pensionari.

Am decis să nu mă duc cu mâna goală şi să le prezint şi două oferte de preţ pentru sistemul de rezervare şi achiziţie a locurilor destinate vânzării de autoturisme, valoarea estimată pentru un asemenea soft fiind undeva la aproximativ 20.000 de lei. Adică un pic mai ieftin decât petrecerea menţionată mai sus.

La o simplă căutare pe google, am găsit aceste două companii din România care comercializează un soft similar dar care se poate adapta perfect la necesitatea noastră de modernizare a Oborului:

Oferta 1 software ticketing

obor

Oferta 2 software ticketing

obor2

Am luat legătura cu cele două companii şi am solicitat şi o ofertă detaliată pe care o voi prezenta administraţiei în zilele următoare.

În cadrul discuţiilor am propus de asemenea implementarea unui circuit de tip sens unic aplicat în weekend pentru zilele aglomerate ale târgului, prezentat mai jos:

sensunic

deoarece se crează o aglomeraţie ce blochează traficul pe Strada Tecuciului.

Am realizat şi un filmuleţ care prezintă acest blocaj:

Am discutat despre măsuri urgente şi de perspectivă, astfel prioritate vor avea lucrările de modernizare a toaletelor publice, iluminatului şi implementarea software-ului de rezervare si achitare a locurilor destinate vânzării de autoturisme, precum si pavarea locurilor respective şi delimitarea acestora în mod corespunzător.

Ca o măsură de perspectivă, s-a luat în calcul chiar mutarea acestui târg lângă sediul RAR.

De asemenea, am propus să se ia în considerare locurile de expunere şi pentru celelalte zile ale săptămânii, astfel băcăuanii care vând să poată să îşi lase maşinile acolo pe bază de abonament, iar cetăţenii care îşi caută o maşină să ştie că acestea sunt expuse în special acolo şi că le pot vizualiza oricând în timpul săptămânii.

Rămâne de identificat terenul necesar unui asemenea proiect.

Cred că şi domnul senator Dragoş Luchian a înteles pe deplin necesitatea implementării acestui proiect şi sper să solicite colegilor săi să acorde atenţia necesară modernizării Târgului Auto pentru că repet, este cel mai mare obiectiv de acest gen din zona Moldova şi aduce lunar aproximativ 1 miliard de lei vechi la bugetul local.

 Luni voi avea o discuţie la Primărie şi cu reprezentantul IPJ Bacău – Serviciul rutier, pentru identificarea măsurilor ce se impun pentru realizarea sensului unic.

Cu bine prieteni.

Dorin Chirilescu

4 comments
  • Ep
    11 martie 2016 at 10:23

    Interesant e ca ai si tu firme de software… nu cumva e o smecherie de-a ta?

    Reply
    • Dorin Chirilescu • Post Author •
      11 martie 2016 at 10:44

      Mă aşteptam să apară şi asemenea comentarii răutăcioase, dar domnule-doamnă EPU, dacă citeaţi articolul, am prezentat 2 oferte de software CA EXEMPLU ale unor companii din Bucuresti şi Mureş tocmai pentru a nu lăsa loc de asemenea interpretări ŞI PENTRU A SE CREA O IDEE ASUPRA NECESITATILOR. Nu am nici capacitatea de a elabora un asemenea soft complex, şi nici intenţia de a mă implica în vreun fel. Şi nu am firme de software, ci o mică firmuliţă cu tatal meu. Lasaţi răutaţile şi hai să punem umărul la reformarea comunităţii, că de comentarii de pe margine sunt sătul.
      Probabil Primaria va face o licitatie pentru o asemenea achiziţie. Sper că v-am lămurit 🙂

      Reply
  • Ioana
    11 martie 2016 at 10:47

    Cata rautate…Oare daca ar fi vrut sa faca reclama, nu crede-ti ca ar fi postat pur si simplu firma de softuri pe care o are sau la care lucreaza 🙂
    Interesant ar fi sa veniti sa vedeti cum arata targul si dupa sa insinuati ca omul asta isi face reclama 🙂

    Reply
  • Corina
    11 martie 2016 at 10:53

    Ce frustrati! Dorin nu te lasa, tine-te de ei si nu baga in seama postacii. Era clar ca nu ai vreun interes devreme ce le-ai dus oferte de la firme din afara Bacaului. Bravo pentru efortul tau!

    Reply

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.